´

Jeffrey campell WANTED

2011-12-05 / 16:12:00 / fashion / 2 kommentarer

JAG VILL HA DESSA! Jag brukar inte vara den personen som faller för trendskor som dessa som alla modebloggare redan har bloggat om. Men detta är mitt undantag. Jag vill rocka stan i dessa balla skor. Tänk vad snyggt med jeffreycampellskorna+short+stor nirvana tshirt. Give me!

Anledningen till att jag inte köpt dessa än är den där lilla detaljen att summan av kardemumman för dessa ligger någonstanns över tusenlappen. Japp, som ni säkert listat ut så tillhör jag den sorts människor som lever på nuddlar för 2.99 på ica, snor toalettpappret från mcdonalds och som blir aldelles till sig om man råkar hitta en tjuga på tunnelbanan. Jag är en student .

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

ge mig :D

2011-12-06 @ 22:39:30
URL: http://eemma.se
Postat av: Asch

Klockrena skor! :)



sv: Japp jag har lagt till dig nu! :) kram

2011-12-07 @ 01:07:26
URL: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0