´

Kenza

2011-12-05 / 11:49:24 / Allmänt / 10 kommentarer

Detta inlägg tänkte jag ägna till att skriva en liten sammanfattning om mina åsikter angånde sveriges mest kända och bästa bloggare(förutom jag då hihi) - Kenza.

+ Kenza är en sådan driven tjej. Hon är så himla ball tycker jag. Hon har rest och upplevt många grejor som jag hemskt gärna skulle vilja uppleva. Hon har designat framgångsrika kollektioner och jaa...en äkta entrepenör! Som om det inte vore nog så är hon supertrevlig! Hon är verkligen down too earth och jätte oseriös,haha hon har humor helt klart. Det är slutsaten jag kan dra de få gånger jag träffat på henne på stan (2 och en halvgång då jag bara såg henne).

- Efter att ha läst hennes blogg idag så måste jag säga att hon verkar vara väldigt snål när det kommer till pengar. Hon skriver att hon självklart skänker pengar till välgörenhet då hon är en aktiv värdsförälder. Men tänk efter lite nu. Kenza drar in sexsifftigt varje månad och allt hon ger tillbaka är ynka 300/200 kronor i månaden. Tänk vad lite det är i procent. Det är en skam tycker jag.


Kommentarer
Postat av: razan

idiot..hon.skenkte.för.en.stund.sen.tiotusenkronor..kan.du.göra.det.

2011-12-05 @ 13:44:48
Postat av: cookiemonster

Lär dig stava pinsamma människa? :S

2011-12-05 @ 14:11:41
URL: http://cookiesnmore.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är väl bättre än ingenting!!



btw, hon skrev att hon nyss skänkte 10.000



hur mycket ger du ??



typiskt svenskt inte tacksam för någonting

2011-12-05 @ 14:12:33
Postat av: ♥ Kenzas Fanpage - 48,000 fans ♥

Hur kan du säga att hon är snål?

Bara för att man har mer pengar än andra så betyder det inte att man MÅSTE skänka mer pengar än andra.

Hon är världsförälder, skänker pengar.

2011-12-05 @ 14:18:33
URL: http://kenzasfanpage.blogg.se/
Postat av: cookiemonster

anonym:Jag ger mer än henne i procent. Typsikt fega fjortisar att kritisera någon anonymt.



Kenzasfanpage:För att det hon skänker är inga pengar alls från hennes sida. Det är typ som att skänka en pantflaska till en tiggare. Det spelar ingen roll hur mycket pengar man har alla oavsett inkomst måste ta sitt ansvar i samhället.Om Kenza ska skänka lika mycket som annat folk måste hon skänka mera,räknat i procent förstås.

2011-12-05 @ 14:30:02
URL: http://cookiesnmore.blogg.se/
Postat av: razan

cookies,jag.har.anledningar.till.att.jag.skriver.så.vad.har.du.för.anledning.till.att.vara.en.idiot..

2011-12-05 @ 14:53:18
Postat av: cookiemonster

razan: Aha okej. Men man är inte en idiot bara för att man kritiserar och ifrågasätter folk.Väx upp.

2011-12-05 @ 15:12:22
URL: http://cookiesnmore.blogg.se/
Postat av: Anonym

man får faktiskt vara anonym, förresten är värkligen ingen fjortis! Haha.

2011-12-05 @ 22:12:27
Postat av: Sara.

Jävla idiot, vad fan tänker du med? Hur mycket skänker du då?

Hur i helvetet vet du att hon bara skänker 200-300 kronor per månad? Du vet ju fan ingenting, det är ju ren gissning, väldigt dåligt också!

Hon skänkte förfan 10 000 kronor till en blogg som hjälper unga pojkar. Bara för att hon inte skriver om hur mycket hon skänker, så ska du inte öppna din äckliga käft o tro att det bara är så lite som du påstår. Är det någon som borde växa upp så är det fan du. Typiskt svenne.

2011-12-06 @ 13:46:21
Postat av: cookiemonster

Sara: Om det är någon som borde växa upp så är det du. Du kan ju inte ens formulera dig själv. Fast det beror ju på att jag har rätt och att du inte kommer på några argument emot mina. Haha stackars lilla flicka hur gammal kan du vara, tio ?! :) Anyways, när du växer upp så kommer du förstå att sverige är ett fritt land där alla har rätt att öppna sin "käft" som du så fint uttrycker det. Vi har nämligen något som kallas för yttrandefrihet här. Googla upp det vetja! :D

2011-12-06 @ 16:35:51
URL: http://cookiesnmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0