´

Student skänker mer pengar än den rika (och snåla) bloggaren Kenza

2011-12-11 / 14:45:18 / Allmänt / 1 kommentarer

jag skäner mer pengar en kenza i välgörenhet i procent

Japp, jag skänker mer pengar en Kenza i procent. Medans hon lägger ner över 20 000 kronor en märkesväska och skänker bara 10 000 till välgörenhet= nada. Jag däremot lägger ner 100 spänn på en väska och skänker hela 2500,fattar ni ens hur grym jag är?

Jaja nog om det nu. Idag då ska jag åka till stadsbiblitoteket för att sedan ge mig ut i bokdjungeln. Jag ska försöka hitta bra böcker till ett projektarbete samt bra engelska böcker. Det är supersvårt att hitta bra engelska böcker antingen är dem för simpla eller så är handlingen aldelles för komplex. Har ni några tips på bra engelska böcker?


Kommentarer
Postat av: Modemix/Sheima

Jävlar, fint av dig!



Ang. Sheercover - Jag hade ingen aning. En aning oansvarigt? Ja. Men jag kan nog ta konsekvenserna för mitt handlande faktiskt :) Tack för upplysningen!

2012-06-02 @ 16:26:15
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0