´

underkläder från topshop

2011-12-02 / 18:33:00 / fashion / 0 kommentarer


Jag skulle inte tacka nej till lite nya underkläder, det är något som är säkert. Jag har inte råd att lägga ut 3 till fyrahundra svenskariksdaler på en ny skön bh. Dessutom vägrar jag köpa hms bhs med de mest konstiga passformarna man kan hitta. Så jag vistas fortfarande i allmänheten bärandes mina gråa bhs som faktiskt en gång i tiden hade färgerna vit och svart.

Du som läser denna blogg och har råd att köpa nya undisar råder jag att genast besöka närmsta klädbutik och köpa dig lite snygga underkläder! Underkläder behärskar den där konsten att få bäraren att känna sig lite
snygg(are) och allmänt gladare nu när vintermörkret börjar smyga fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0