´

Dezign

2011-11-30 / 17:24:04 / Allmänt / 0 kommentarer
YO!
Idag så håller jag på och gör en design till bloggizen. Leker lite i paint ( <3 ) och försöker skapa en sådandär snygg förstabildöverbildwhatever. Här kommer en liten lista.

todays -+

- jag har bara fyra besökare på bloggen idag.buhu.
- jag vet inte om det bara är jag men jag blir typ irriterad på mig själv när jag ska skriva lite snabbt på bloggen det ser ut som en förskoleelev har varit framme i farten.ass störigt att läsa ? (om någon läser snela skriv ärligt vad ni tycker!!! ) Danke.
+ Det har varit en vacker dag idag, mycket SOOOOOOOOOOOOOOOL! :D
+ Hittade mitt bibliotekskort, oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0