´

klädproblems

2012-02-24 / 17:37:00 / fashion / 2 kommentarer
Hur svårt kan det vara att göra billiga och snygga kläder egentligen? Hade världens sämsta shoppingdag idag så jag tänkte ta ut det nu på bloggen,hehe. Det finns två scenarion. Scenario 1) wiiiee?! omg vilken snygg skjorta och vilken bra passform den har, cool färg och vilket bra material! * kollar på prislappen* 1500 kronor!? NEVER! Scenario 2): Guud vad billigt här ska det shoppas! *Kollar lite noggrannare på kläderna* De var ju inte så där supersnygga... Vad är det där för konstig fyrkant mitt på plagget, jaha det ska se modeaktigt ut ok. Nee, det kan man ju bara ha på sig i två veckor innan det är ute. Dessutom vill man ju inte se ut som en modeslav. Nehepp...

Så, nu frågar jag er var handlar ni era kläder?

Kommentarer
Postat av: Hannah och Bella -ZOLO-

Hoppas att du får en fantastisk helg!:D

2012-02-25 @ 09:56:01
URL: http://zolo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag brukar handla på gina tricot, zara och hm typ...

2012-02-26 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0