´

snart äre sherlock holmes och melodifestival :)

2012-02-11 / 19:46:00 / Allmänt / 0 kommentarer


Nu kör melodifestivalen snart igång och sedan blir det sherlock holmes! Lördag är verkligen den bästa tevekvällen på hela veckan. Såklart så har jag ju tjuvlyssnat på alla bidrag i princip och det var ingen jag fastnade för, kollar nog mest för att jag hoppas att ana gina göra något kul denna gång. Loreen satte verkligen ribban förra veckan. Hursomhelst så tänkte jag ge mig på en gissning vilka som kommer att gå vidare till finalen och det får bli ulrik eftersom alla småflickor kommer att rösta på han och den där houseinspirerande låten 'shout it out' sverige brukar ju gilla house i sverige . Sedan blir det bbc's sherlock som sagt som jag redan berömt med alla adjektiv jag kan komma på, är fett taggad!

PS. notera mitt fina paintcollage det tog faktiskt hela 10 min (!) att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0