´

the show must go on

2012-02-01 / 15:28:43 / Allmänt / 1 kommentarer

Hej!
Nu är jag back on the track igen . Det har hänt mycket i bloggvärlden medans jag vart borta. Elin kling, Stockholm streetstyle och även Kenza som typ aldrig skriver på sin blogg har blivit nominerade till världens största bloggpris (det kan inte vara så stort med andra ord…). Själv så har jag kämpat som en galning genom diverse böcker om allt från stretching till avancerad mikrobiologi. Vissa kurser gick det bättre i och andra gav inte så bra resultat som jag hade hoppats på. Men nu, år 2012 känner jag mig redo att ta nya tag.


Kommentarer
Postat av: asch

Åh men det låter bra, hoppas det går bra för dig! :D

2012-02-07 @ 11:17:55
URL: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0