´

BBC's sherlock holmes

2012-02-02 / 08:53:43 / Allmänt / 1 kommentarer

bbc sherlock holmes säsong 2 season

Kanske tycker du precis som jag gjorde förut att Sherlock holmes är den mest uttjatade karaktären i historien? Att alla nödvändiga och onödiga tolkningar redan har gjorts av denna Sherlock holmes. Men se vad fel man kan ha!  Helt plötsligt en riktigt tråkig torsdagseftermiddag när jag sitter med chipspåsen i högsta hugg och zappar mellan diverse oviktiga kanaler så kommer Benedict Cumberbatch och gör en helt lysande, spännande, nytänkande tolkning av Sherlock!

Serien är så otroligt bra gjord så jag finner inga ord och skådespelarna är bara så grymt duktiga. Jag gillar också hur dem valt att spela in allt i ett modernt samhälle.  Den moderna Sherlock holmes (som förövrigt bara ser bättre ut ju fler avsnitt man ser…) är inte bara duktig på att lösa mysterier utan en hel del skratt blir det också när bbc's väldigt dryga sherlock är i farten. Den andra säsongen av Sherlock holmes drar igång den 4 februari på svt 1. Gissa vem som då kommer sitta bänkad framför tv:n?!


Kommentarer
Postat av: asch

Nice, det måste ju ses :)



Btw gör mig en liten tjänst släng gärna in en grattis kommentar i min blogg till min vän :) Han skulle bli glad :)

2012-02-03 @ 16:52:57
URL: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0